Eert zelfs in een spannende strijd

Buit gedeeld tussen Chicago Fire en Philadelphia Union

Op wedstrijdweek 10, de wedstrijd tussen Chicago Fire en Philadelphia Union op Zondag eindigde in een fantastisch gelijkspel, 3x3. Komen in de wedstrijd, Chicago, IL team kwam van drie nederlagen en Jim Curtin 's team kwam van een overwinning. In de basiself stond Johan Kappelhof.

Op een ongelukkig moment scoorde Jakob Glesnes een eigen doelpunt met 2 minuten op de klok. Met 28 minuten op de klok, Quinn Sullivan getroffen voor Philadelphia Union. Kort voor de pauze, Cory Burke scoorde het tweede doelpunt voor Philadelphia, PA team.

In de 56e minuut, Boris Sekulic maakten het tweede doelpunt voor Chicago Fire. Na 67 minuten, Mauricio Pineda ontslagen voor Chicago, IL team. Op een ongelukkig moment scoorde Boris Sekulic een eigen doelpunt na 79 minuten.

Volgende, Chicago Fire speelt thuis tegen Atlanta United. In de tussentijd, Philadelphia Union speelt uit tegen Nashville SC.

Chicago Fire
      • Registreerde zijn laagste aantal passen, met 307