Cerezo Osaka gemak om comfortabel te winnen meer dan bezoekers

Guangzhou FC thuis aan het zwaard genageld door Cerezo Osaka

Cerezo Osaka overwonnen Guangzhou FC in een overwinning op Donderdag, 0x2, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 1 van AFC Champions League. Zowel Guangzhou team als Levir Culpi's team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Hiroaki Okuno met 15 minuten op de klok.

Tiago Pagnussat maakte het laatste doelpunt in de 69e minuut.

Na het resultaat Cerezo Osaka zijn 1e in de tabel, met 14 points, terwijl Guangzhou FC op de plaats 4e zit, met 0 points. Volgende, Osaka team host Kitchee. In de tussentijd, Zhiyu Liu's team bezoek Port FC.

Guangzhou FC
  • Registreerde het laagste percentage balbezit van alle teams dit seizoen, met 28%

Cerezo Osaka
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 22 schoten