Wales behaalt drie indrukwekkende punten weg in een spannende wedstrijd

Wales verslaan Turkije

Wales verslagen Turkije in een overwinning op Woensdag, 0x2, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 2. Tot deze speeldag, Senol Günes's team kwam van een nederlaag en Robert Page's team kwam van Een gelijkspel.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Aaron Ramsey in de 42e minuut, met een schot met de rechtervoet.

Na 61 minuten, Gareth Bale verspeelde de kans om te scoren. Connor Roberts maakte het laatste doelpunt met 90 minuten op de klok uit een hoek. Connor Roberts heeft de mijlpaal van vijf doelpunten voor het seizoen bereikt.

Na het resultaat Wales zijn 2e in de tabel, met 4 points, terwijl Turkije op de plaats 4e zit, met 0 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Robert Page's team , terwijl Senol Günes's team .

Verstuurde deur: zacatvs | Geplaatst 2 - jaar oud | 134 Keer bekeken | Tijd: 01:17

FaseGroepsfase
JornadaGroep AWedstrijdweek 2