Flamengo met geweldige bijnaam thuis in een emotioneel spel

América Mineiro struikelen om te verslaan tegen Flamengo

Flamengo overwonnen América Mineiro, 2x0, op Zondag, op speeldag 3. In deze competitie, Maurício Souza's team kwam van een overwinning en Belo Horizonte (MG) team kwam van twee nederlagen.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Bruno Henrique na 24 minuten, met een schot met de rechtervoet in de doos.

Rodrigo Muniz maakte het laatste doelpunt in de 67e minuut met een schot met de rechtervoet.

Na het resultaat Flamengo zijn 3e in de tabel, met 7 points, terwijl América Mineiro op de plaats 20e zit, met 0 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Maurício Souza's team speelt thuis tegen Red Bull Bragantino, terwijl Lisca's team host Cuiabá.

Factos Marcantes
  • Werden 1038 passes geregistreerd, de hoogste dit seizoen

Flamengo
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 20 schoten