Boca Juniors blijkt niet te stoppen op eigen bodem

Boca Juniors nederlaag The Strongest

Boca Juniors verslaan The Strongest in een overwinning op Donderdag, 3x0, op naar speeldag 6 van de Copa Libertadores. Naar deze wedstrijdweek, Miguel Ángel Russo's team kwam van Een gelijkspel en Gustavo Florentín's team kwam van twee wint.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Agustín Almendra, met een rechtervoetaanval van buiten de doos, met 3 minuten op de klok. Kort voor de pauze, Sebastián Villa verdubbelde de voorsprong voor Boca Juniors, met een schot met de rechtervoet in het strafschopgebied.

Op een ongelukkig moment scoorde Gabriel Valverde een eigen doelpunt na 56 minuten.

Na het resultaat Boca Juniors zijn 2e in de tabel, met 10 points, terwijl The Strongest op de plaats 4e zit, met 6 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Miguel Ángel Russo's team speelt thuis tegen Atlético Mineiro.

Factos Marcantes
  • Slechts 11 schoten, het laagste aantal dit seizoen

• Werden 1222 passes geregistreerd, de hoogste dit seizoen

Boca Juniors