Vélez Sarsfield nipte overwinning behalen op eigen bodem

Vélez Sarsfield rand voorbij Unión La Calera

Vélez Sarsfield overwonnen Unión La Calera, 2x1, op Donderdag, op speeldag 5. In deze competitie, Buenos Aires team kwam van twee wint en La Calera team kwam van Een gelijkspel.

Vroeg in het spel, Cristian Tarragona openden de score voor Vélez Sarsfield, met een schot met de linkervoet binnen het strafschopgebied. Met 5 minuten op de klok, Jeisson Vargas getroffen voor Unión La Calera, met een rechtervoetaanval van buiten de doos. Thiago Almada maakte het winnende doelpunt na 39 minuten met een schot met de rechtervoet. Met deze staking heeft Thiago Almada 5e doelen voor het seizoen bereikt.

Na het resultaat Vélez Sarsfield zijn 2e in de tabel, met 10 points, terwijl Unión La Calera op de plaats 4e zit, met 2 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Mauricio Pellegrino's team bezoek Flamengo. In de tussentijd, Luca Marcogiuseppe's team speelt uit tegen LDU Quito.

Vélez Sarsfield
  • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 7

• Behaalde zijn hoogste aantal voltooide passes met 537 passes

Unión La Calera