Eert zelfs in een doelpuntloos gelijkspel

Montpellier en Brest delen punten

Montpellier en Brest speelden 0x0 gelijk in een levenloos wedstrijd op Zondag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 37 van Ligue 1. Tot deze speeldag, Michel Der Zakarian's team kwam van een overwinning en Olivier Dall´Oglio's team kwam van twee nederlagen.

Na 39 minuten, Florent Mollet verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

De tweede helft was niet veel anders dan de eerste en de wedstrijd eindigde zonder doelpunten.

Na het resultaat Montpellier zijn 8e in de tabel, met 51 points, terwijl Brest op de plaats 16e zit, met 41 points. Volgende, Montpellier team bezoek Nantes, terwijl Brest team host Paris SG.

Montpellier
  • Een reeks van 9 wedstrijden met doelpunten beëindigd