Lorient record edgy overwinning op eigen bodem

Lorient te goed voor Metz bij Stade du Moustoir

Lorient overwonnen Metz, 2x1, op Zondag, met betrekking tot wedstrijdweek 37 van de Ligue 1. In deze competitie kwamen beide teams uit een nederlaag.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Yoane Wissa in de 31e minuut, vanaf de penaltystip.

Na 72 minuten, Boubacar Traoré getroffen voor Metz, met een rechtervoetaanval van buiten het strafschopgebied, gemaakt door Thomas Delaine. Jérôme Hergault maakte het winnende doelpunt met 74 minuten op de klok met een rechtervoetaanval.

Na het resultaat Metz zijn 10e in de tabel, met 46 points, terwijl Lorient op de plaats 17e zit, met 41 points. In de volgende wedstrijd, Lorient team bezoek Strasbourg. In de tussentijd, Metz team host Marseille.

Lorient

Metz