Eert zelfs een wedstrijd met 4 goals

Bolívar en Jorge Wilstermann delen punten

Bolívar en Jorge Wilstermann speelden 2x2 gelijk in een wedstrijd op Donderdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.C van de Copa Sudamericana. Paul Arano was beslissend met 1 doel.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Humberto Osorio, vanaf de penaltystip, na 6 minuten. In de 23e minuut, Erwin Saavedra ontslagen voor Bolívar, vanaf de penaltystip. Natxo González's team scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via middenveld, na 42 minuten, vanaf de penaltystip.

In de 86e minuut, Paul Arano maakte het einddoel van de wedstrijd.

In verband met komende competitiewedstrijden, Bolívar bezoek Ceará. In de tussentijd, Jorge Wilstermann host Arsenal de Sarandí.

Bolívar
      • Breidde hun ongeslagen reeks uit naar 4