São Paulo krijgt drie punten op eigen bodem

São Paulo oprakende winnaars versus Botafogo

São Paulo overwonnen Botafogo in een dichtbij overwinning op Donderdag, 1x0, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 7. Naar deze wedstrijdweek, Lucas Piccinato's team kwam van een overwinning en Rio de Janeiro (RJ) team kwam van Een gelijkspel.

Met al 45 minuten gespeeld, Maressa scoorde het enige doelpunt van São Paulo van de wedstrijd, met een schot met de rechtervoet.

Na het resultaat São Paulo zijn 3e in de tabel, met 14 points, terwijl Botafogo op de plaats 14e zit, met 5 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Lucas Piccinato's team speelt uit tegen Ferroviária, terwijl Gláucio Carvalho's team speelt thuis tegen Minas Brasília FF.

São Paulo

BrazilSão Paulo[Women]