Univ. Católica slijpt de overwinning op de weg

Univ. Católica verslaan Argentinos Juniors

Univ. Católica verslaan Argentinos Juniors, 0x1, op Donderdag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 4 van Copa Libertadores. Naar deze wedstrijdweek, Gabriel Milito's team kwam van drie wint en Gustavo Poyet's team kwam van een overwinning.

Na 28 minuten, Argentinos Juniors zag Gabriel Hauche een rechtstreekse rode kaart krijgen De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Fernando Zampedri scoorde het winnende doelpunt met 74 minuten op de klok, met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied. Na 80 minuten, Edson Puch zag een rode kaart na zijn tweede geel

Na het resultaat Argentinos Juniors zijn 1e in de tabel, met 12 points, terwijl Univ. Católica op de plaats 2e zit, met 9 points. In de volgende wedstrijd, Gustavo Poyet's team bezoek Nacional, terwijl Gabriel Milito's team host Atlético Nacional.

Argentinos Juniors
  • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 7

Univ. Católica
  • Maakte slechts 5, zijn laagste in de competitie