Guangzhou City zaken regelen op eigen bodem een wedstrijd met 4 goals

Guangzhou City verslaan Chongqing Dangdai

Guangzhou City verslagen Chongqing Dangdai, 3x1, op Maandag, op speeldag 2. Tot deze speeldag, Jean-Paul van Gastel's team kwam van Een gelijkspel en Chang Woe-Ryong's team kwam van een nederlaag. Guilherme Marques was de ster met 2 doelen en 1 assist.

De eerste helft eindigde met een doelpuntloos gelijkspel.

Na de pauze, Chen Zhizhao openden de score voor Guangzhou City. Na 57 minuten, Yin Congyao ontslagen voor Chongqing Dangdai. Na 72 minuten, Guilherme Marques scoorde het tweede doelpunt voor Jean-Paul van Gastel's team. In de laatste minuten van de wedstrijd, middenveld scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd.

In hun volgende wedstrijd, Guangzhou City bezoek Qingdao Huanghai, terwijl Chongqing Dangdai host Cangzhou Mighty Lions.

Guangzhou City
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 8 schoten

• Leed 14 fouten, het hoogste aantal tot nu toe

Chongqing Dangdai