Eert zelfs in een spannende clash

Niets om Pakhtakor en Al Sharjah te scheiden

Pakhtakor en Al Sharjah speelden 1x1 gelijk in een wedstrijd op Vrijdag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 4. Tot deze speeldag, Tashkent team kwam van een nederlaag en Sharjah team kwam van een overwinning. Mohammed Khalfan was beslissend met 1 doel.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

In de 59e minuut, Eren Derdiyok openden de score voor Pakhtakor. Mohammed Khalfan maakte het laatste doelpunt in de slotfase van het spel.

Na het resultaat Al Sharjah zijn 1e in de tabel, met 11 points, terwijl Pakhtakor op de plaats 3e zit, met 7 points. In de volgende wedstrijd, Pieter Huistra's team speelt uit tegen Tractor Club, terwijl Sharjah team bezoek Al-Quwa Al-Jawiya.

Pakhtakor
      • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 18 schoten

• Behaalde zijn hoogste aantal voltooide passes met 613 passes

• Verhoogde hun slechte serie met 4 winnende games