Monaco heeft een prestatie geleverd meer dan bezoekers

Monaco overwinnen Lyon

Monaco verslaan Lyon, 0x2, op Woensdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de kwartfinales van de French Cup.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Na 51 minuten, Lyon zag Sinaly Diomandé weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel. Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Wissam Ben Yedder, vanaf de penaltystip, na 54 minuten. Kevin Volland maakte het laatste doelpunt met 61 minuten op de klok met een rechtervoetaanval binnen het strafschopgebied.

Met dit resultaat is Monaco door naar de volgende ronde van de competitie. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Monaco team speelt uit tegen GFA Rumilly-Vallières.

Monaco

Doelen