Eert zelfs in een saaie wedstrijd

Een punt per stuk voor Atlético Goianiense en Newell´s Old Boys

Atlético Goianiense en Newell´s Old Boys speelden 0x0 gelijk in een levenloos wedstrijd op Woensdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.A van de Copa Sudamericana. Zowel Goiânia (GO) team als Germán Burgos's team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie.

De eerste helft eindigde met een doelpuntloos gelijkspel.

Na het zien van zijn tweede gele kaart met 90 minuten op de klok, werd Roberson van het veld gestuurd en verliet Atlético Goianiense met 10-man.

De tweede helft was niet veel anders dan de eerste en de wedstrijd eindigde zonder doelpunten.

Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Atlético Goianiense bezoek Palestino. In de tussentijd, Newell´s Old Boys host Libertad.

FaseGroepsfase
      GrupoGroep F