IFK Goteborg zet in uitstekende weergave thuis in een emotioneel spel

IFK Goteborg win AIK

IFK Goteborg verslagen AIK, 2x0, op Maandag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 2 van Swedish League. In deze competitie, Roland Nilsson's team kwam van Een gelijkspel en Bartosz Grzelak's team kwam van een overwinning. Kolbeinn Sigthorsson was de hoofdspeler.

In de 3e minuut, Kolbeinn Sigthorsson openden de score voor IFK Goteborg. Spits maakte het laatste doelpunt na 38 minuten.

Na het resultaat IFK Goteborg zijn 4e in de tabel, met 4 points, terwijl AIK op de plaats 9e zit, met 3 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Roland Nilsson's team host Degerfors IF. In de tussentijd, Bartosz Grzelak's team speelt thuis tegen Hammarby.

IFK Goteborg
      • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 14 schoten

• Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 6

• Registreerde het laagste balbezitpercentage van het seizoen, met 38%