Strasbourg slijpt de overwinning op de weg in een veelbewogen wedstrijd met

Strasbourg nederlaag Bordeaux

Strasbourg overwonnen Bordeaux, 2x3, op Zondag, op wedstrijdweek 31. Tot deze speeldag, Jean-Louis Gasset's team kwam van een nederlaag en Thierry Laurey's team kwam van twee nederlagen.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Lamine Koné, uit een hoek, met 6 minuten op de klok. Na 21 minuten, Habib Diallo verdubbelde de voorsprong voor Strasbourg, via een header binnen het strafschopgebied. In de 30e minuut, Thierry Laurey's team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Ludovic Ajorque vanaf de penaltystip. Na 36 minuten, Paul Baysse ontslagen voor Bordeaux, uit een hoek, bijgestaan door Laurent Koscielny. Met al 45 minuten gespeeld, Hwang Ui-Jo heeft alles ingepakt, vanaf de penaltystip. Hwang Ui-Jo heeft nu een scorereeks van 3 opeenvolgende games.

Na het resultaat Strasbourg zijn 13e in de tabel, met 36 points, terwijl Bordeaux op de plaats 14e zit, met 36 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Thierry Laurey's team host Paris SG, terwijl Jean-Louis Gasset's team bezoek Saint-Étienne.

Geplaatst 3 - jaar oud | 227 Keer bekeken | Tijd: 03:10

Stade Matmut-Atlantique