Lille blijkt niet te stoppen meer dan bezoekers in een wedstrijd met 5 goal

Lille nederlaag Lorient

Lille overwonnen Lorient in een overwinning op Zondag, 1x4, op speeldag 26. In deze competitie kwamen beide teams uit Een gelijkspel.

Op een ongelukkig moment scoorde Andrew Gravillon een owngoal met 20 minuten op de klok, met een rechtervoetaanval in de doos. Na 23 minuten, Jérôme Hergault ontslagen voor Lorient, met een schot met de rechtervoet, na een pass van Terem Moffi. In de 38e minuut, José Fonte scoorde het tweede doelpunt voor Lille, met een rechtervoetaanval van buiten de doos.

In de 59e minuut, Jonathan Ikoné verdubbelde de voorsprong voor Lille team, uit een directe vrije trap. Met al 90 minuten op de klok, Domagoj Bradaric scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, met een linkervoetaanval, met Yusuf Yazici die de assist maakt.

Na het resultaat Lille zijn 1e in de tabel, met 58 points, terwijl Lorient op de plaats 19e zit, met 23 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Lille team host Strasbourg. In de tussentijd, Lorient team speelt uit tegen Nimes.

Lorient
  • Een reeks van 5 games beëindigd zonder te verliezen