Atalanta slijpt de overwinning op eigen bodem in een wedstrijd met 5 goals

Atalanta overwinnen Lazio

Atalanta verslaan Lazio, 3x2, op Woensdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de kwartfinales van de Coppa Italia.

In de 7e minuut, Berat Djimsiti openden de score voor Atalanta, uit een hoek. Na 17 minuten, Vedat Muriqi getroffen voor Lazio, via een header in de doos. Roma team scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Francesco Acerbi, na 34 minuten, met een schot met de linkervoet. Na 37 minuten, Ruslan Malinovskyi scoorde het tweede doelpunt voor Gian Piero Gasperini's team, met een schot met de rechtervoet in het strafschopgebied.

In de 53e minuut, José Palomino verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. Aleksey Miranchuk scoorde de winnaar na 57 minuten met een schot met de linkervoet in de doos. Met 67 minuten op de klok, Duván Zapata ging door naar de penalty, maar Pepe Reina verdedigde.

Met dit resultaat is Atalanta door naar de volgende ronde van de competitie. In verband met komende competitiewedstrijden, Gian Piero Gasperini's team bezoek Napoli.

Geplaatst 3 - jaar oud | 239 Keer bekeken | Tijd: 04:28

FaseKwartfinale