Eert zelfs in een spannende clash

Volos NFC versla Lamia bij

Volos NFC en Lamia speelden 1x1 gelijk in een wedstrijd op Zondag, met betrekking tot wedstrijdweek 17 van de Greek League. In deze competitie, Volos team kwam van twee nederlagen en Michalis Grigoriou's team kwam van drie nederlagen.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Anastasios Douvikas in de 51e minuut, uit een hoek. Milos Deletic maakte het laatste doelpunt met 52 minuten op de klok met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied. Na 68 minuten, spits zag een rode kaart na zijn tweede geel

Na het resultaat Volos NFC zijn 8e in de tabel, met 20 points, terwijl Lamia op de plaats 12e zit, met 12 points. Volgende, Volos team speelt uit tegen PAS Giannina. In de tussentijd, Michalis Grigoriou's team speelt uit tegen Panetolikos.

Lamia
  • Verhoogde hun slechte serie met 4 winnende games