Doelpunten in overvloed als PAOK overwinning meer dan bezoekers

PAOK nederlaag OFI

PAOK overwonnen OFI, 0x3, op Zondag, met betrekking tot wedstrijdweek 17 van de Greek League. In deze competitie kwamen beide teams uit Een gelijkspel.

Na 26 minuten, Boy Waterman verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. De eerste helft eindigde met een doelpuntloos gelijkspel.

Op een ongelukkig moment scoorde Abdul Oues een eigen doelpunt in de 48e minuut. Met 53 minuten op de klok, PAOK verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Fernando Varela met een schot met de linkervoet in de doos. Michael Krmencik maakte het laatste doelpunt na 67 minuten met een rechtervoetaanval. Met dit doel heeft Michael Krmencik zijn doel vijf van de huidige campagne behaald.

Na het resultaat PAOK zijn 3e in de tabel, met 35 points, terwijl OFI op de plaats 9e zit, met 19 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Salónica team host AEK, terwijl Heraklion team speelt uit tegen Panathinaikos.

OFI
      • Maakte slechts 1, zijn laagste in de competitie