Eert zelfs score gelijk in een spannende wedstrijd

Paris SG en Bordeaux delen punten

Paris SG en Bordeaux speelden 2x2 gelijk in een wedstrijd op Zaterdag, met betrekking tot wedstrijdweek 12 van de Ligue 1. Tot deze speeldag, Thomas Tuchel's team kwam van een nederlaag en Jean-Louis Gasset's team kwam van een overwinning. In de basiself stond Mitchel Bakker.

Op een ongelukkig moment scoorde Timothée Pembele een owngoal in de 10e minuut, uit een hoek. Na 27 minuten, Neymar ontslagen voor Paris SG, vanaf de penaltystip. Met 28 minuten op de klok, Moise Kean schoot Thomas Tuchel's team tweede doelpunt, met een schot met de rechtervoet binnen het strafschopgebied.

Sub Yacine Adli, in de 58e minuut, veranderde het verloop van het spel. Na 60 minuten, middenveld heeft alles ingepakt, met een schot met de rechtervoet van buiten het strafschopgebied, gemaakt door Hatem Ben Arfa.

Na het resultaat Paris SG zijn 1e in de tabel, met 25 points, terwijl Bordeaux op de plaats 13e zit, met 16 points. In hun volgende wedstrijd, Paris team bezoek Montpellier, terwijl Bordeaux team host Brest.

Paris SG
      • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 14

Bordeaux
      • Registreerde het laagste balbezitpercentage van het seizoen, met 34%