Noord-Ierland krijgt drie punten thuis

Noord-Ierland oprakende winnaars versus Wit-Rusland

Noord-Ierland uitgesmeerd Wit-Rusland in een dichtbij overwinning op Vrijdag, 3x2, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.C van de European Women's Championship. Anastasia Shcherbachenia was de ster met 2 doelen.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Kirsty McGuinness vroeg in het spel. In de 16e minuut, Anastasia Shcherbachenia ontslagen voor Wit-Rusland, opgelegd door Anastasia Novikova.

Met 61 minuten op de klok, Rachel Furness maakten het tweede doelpunt voor Noord-Ierland, vanaf de penaltystip. Wit-Rusland nationaal team scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Anastasia Shcherbachenia, met 67 minuten op de klok, bijgestaan door Hanna Pilipenka. Op een ongelukkig moment scoorde Nataliya Voskobovich een eigen doelpunt na 70 minuten.

Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Noord-Ierland host Faeröer, terwijl Wit-Rusland speelt uit tegen Wales.

Irl. Norte

FaseGroepsfase