Sparta Praha heb het gemakkelijk op eigen bodem in een veelbewogen wedstrij

Sparta Praha oprakende winnaars versus Celtic

Sparta Praha overwonnen Celtic in een overwinning op Donderdag, 4x1, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.H van de Europa League. Lukas Julis was de hoofdspeler. Jeremie Frimpong verliet de bank niet.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Odsonne Édouard na 15 minuten, met een schot met de linkervoet. Met 26 minuten op de klok, David Hancko ontslagen voor Sparta Praha, uit een hoek. Na 38 minuten, Lukas Julis schoot Praha team tweede doelpunt, met een schot met de rechtervoet binnen het strafschopgebied.

In de 80e minuut, Václav Kotal's team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van spits met een rechtervoetaanval in de doos. Srdjan Plavsic maakte het laatste doelpunt met al 90 minuten op de klok met een linkervoetaanval in de doos.

In verband met komende competitiewedstrijden, Sparta Praha speelt uit tegen Lille, terwijl Celtic speelt uit tegen Milan.

Celtic
  • Verhoogde hun slechte serie met 4 winnende games