Eert zelfs in een goed bevochten spel

Volos NFC stuur Larissa naar huis met de staart tussen de benen

Op naar speeldag 7 van de Greek League, de wedstrijd tussen Volos NFC en Larissa op Zaterdag eindigde in een gelijkspel, 1x1. Tot deze speeldag, Volos team kwam van Een gelijkspel en Michalis Grigoriou's team kwam van twee nederlagen. In de basiself stond Daan Rienstra.

De eerste helft eindigde met een doelpuntloos gelijkspel.

Na 50 minuten, Volos NFC zag Gerasimos Mitoglou weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel. Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Dimitris Pinakas, vanaf de penaltystip, na 51 minuten. Anastasios Douvikas maakte het laatste doelpunt met 83 minuten op de klok met een schot met de rechtervoet. Met 85 minuten op de klok, Volos team zag Daan Rienstra een rechtstreekse rode kaart krijgen

Na het resultaat Volos NFC zijn 5e in de tabel, met 12 points, terwijl Larissa op de plaats 11e zit, met 5 points. In de volgende wedstrijd, Ángel's team speelt thuis tegen OFI. In de tussentijd, Michalis Grigoriou's team speelt uit tegen PAS Giannina.

Volos NFC

Larissa