Eert zelfs in een spel vol met doelen

Honors zelfs tussen Lille en Celtic

Lille en Celtic speelden 2x2 gelijk in een wedstrijd op Donderdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.H van de Europa League. Moha Elyounoussi stond in brand.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Moha Elyounoussi na 28 minuten, met een schot met de rechtervoet. In de 32e minuut, Celtic verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van middenveld met een rechtervoetaanval binnen het strafschopgebied. Met 40 minuten op de klok, Jonathan David ging door naar de penalty, maar Scott Bain verdedigde.

Met 67 minuten op de klok, Zeki Celik ontslagen voor Lille, uit een hoek. Na 75 minuten, Jonathan Ikoné maakte het einddoel van de wedstrijd, met een linkervoetaanval in de doos.

Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Lille speelt uit tegen Milan, terwijl Celtic host Sparta Praha.

Geplaatst 3 - jaar oud | 153 Keer bekeken | Tijd: 00:43

FaseGroepsfase