België record indrukwekkende overwinning op de weg in een doelpuntenfestij

Litouwen struikelen om te verslaan tegen België

België uitgesmeerd Litouwen in een fantastisch overwinning op Dinsdag, 0x9, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.H van de European Women's Championship. Tine De Caigny deed de show.

In de 12e minuut, Tessa Wullaert openden de score voor België. Op een ongelukkig moment scoorde Milda Liuzinaite een eigen doelpunt na 14 minuten. Op een ongelukkig moment scoorde Gabija Gedgaudaite een eigen doelpunt met 21 minuten op de klok. Na 29 minuten, België nationaal team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Tine De Caigny. Na 40 minuten, Ives Serneels's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van middenveld. Kort voor de pauze, Litouwen zag Milda Liuzinaite weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel.

In de 56e minuut, Tine De Caigny hebben de hattrick, voltooid. Met dit doel heeft Tine De Caigny zijn doel drie van de huidige campagne behaald. Na 69 minuten, Tessa Wullaert verdubbelde de voorsprong voor België. Spits heeft de hattrick, opgelegd door Laura Deloose, na 82 minuten voltooid. Met 84 minuten op de klok, Marie Minnaert heeft alles ingepakt, bijgestaan door Tine De Caigny.

Met betrekking tot de volgende wedstrijd, België host Zwitserland. In de tussentijd, Litouwen speelt uit tegen Kroatië.

Lituânia
  • Verlengde hun slechte serie met 7 games verliezend