Eert zelfs in een goed bevochten spel

Buit gedeeld tussen AEK en PAOK

AEK en PAOK speelden 1x1 gelijk in een wedstrijd op Zondag, op speeldag 5. In deze competitie, Atenas team kwam van een nederlaag en Abel Ferreira's team kwam van een overwinning. Thomas Murg was beslissend met 1 doel.

Met 23 minuten op de klok, Karim Ansarifard openden de score voor AEK, met een schot met de linkervoet in de doos.

Thomas Murg maakte het laatste doelpunt in de slotfase van het spel via een header.

Na het resultaat PAOK zijn 4e in de tabel, met 9 points, terwijl AEK op de plaats 5e zit, met 8 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Massimo Carrera's team speelt uit tegen PAS Giannina, terwijl Abel Ferreira's team bezoek Panetolikos.

AEK
  • Maakte slechts 2, zijn laagste in de competitie