Monaco triomfeert door één doelpunt op eigen bodem in een spannende wedst

Monaco verslaan Strasbourg

Monaco overwonnen Strasbourg in een dichtbij overwinning op Zondag, 3x2, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 5. Tot deze speeldag, Niko Kovac's team kwam van een nederlaag en Thierry Laurey's team kwam van een overwinning. Ben Yedder heeft een geweldige prestatie geleverd met 2 doelen.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Ben Yedder met 9 minuten op de klok, met een schot met de rechtervoet binnen het strafschopgebied. Na 45 minuten, Rubén Aguilar maakten het tweede doelpunt voor Monaco, via een header, gemaakt door Fodé Ballo-Touré.

Na de pauze, Mehdi Chahiri getroffen voor Strasbourg, met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied, na een assist van Ludovic Ajorque. Met 53 minuten op de klok, Ben Yedder verdubbelde de voorsprong voor Niko Kovac's team, met een schot met de rechtervoet. In de 55e minuut, Monaco team zag Aurélien Tchouameni weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel. In de 67e minuut, Monaco zag Axel Disasi een rechtstreekse rode kaart krijgen na 70 minuten, Ludovic Ajorque scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Monaco zijn 5e in de tabel, met 10 points, terwijl Strasbourg op de plaats 18e zit, met 3 points. In hun volgende wedstrijd, Monaco team bezoek Brest, terwijl Strasbourg team host Lille.

Factos Marcantes
  • Registreerde het hoogste aantal buitenspel - 8