Eert zelfs na een doelpuntloos gelijkspel

Buit gedeeld tussen Bordeaux en Nice

Op wedstrijdweek 5, de wedstrijd tussen Bordeaux en Nice op Zondag eindigde in een saai gelijkspel, 0x0. In deze competitie, Bordeaux team kwam van een nederlaag en Nice team kwam van twee nederlagen.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

De tweede helft was niet veel anders dan de eerste en de wedstrijd eindigde zonder doelpunten.

Na het resultaat Nice zijn 10e in de tabel, met 7 points, terwijl Bordeaux op de plaats 12e zit, met 6 points. In de volgende wedstrijd, Jean-Louis Gasset's team host Dijon. In de tussentijd, Patrick Vieira's team speelt thuis tegen Nantes.

Bordeaux
      • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 18 schoten

• Registreerde het beste balbezitpercentage van het seizoen, met 46%

Geplaatst 3 - jaar oud | 161 Keer bekeken | Tijd: 04:40