Angers record edgy overwinning op eigen bodem

Angers zegevierend tegen Brest

Angers overwonnen Brest, 3x2, op Zondag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 5. Komen in de wedstrijd, Angers team kwam van een nederlaag en Brest team kwam van twee wint.

Steve Mounié opende de score vroeg in het spel, vanaf de penaltystip. Na 21 minuten, Sada Thioub getroffen voor Angers, met een schot met de linkervoet, na een assist van Rayan Ait Nouri. In de 32e minuut, Gaëtan Charbonnier scoorde het tweede doelpunt voor Brest, met een linkervoetaanval binnen het strafschopgebied, gemaakt door Jérémy Le Douaron.

Angers team scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Ismael Traoré, na 77 minuten, uit een hoek, opgelegd door Pierrick Capelle. Angelo Fulgini maakte het winnende doelpunt in de 80e minuut met een schot met de rechtervoet.

Na het resultaat Angers zijn 8e in de tabel, met 9 points, terwijl Brest op de plaats 13e zit, met 6 points. In hun volgende wedstrijd, Angers team speelt uit tegen Paris SG. In de tussentijd, Brest team host Monaco.

Factos Marcantes
  • Het waren geregistreerde 38 fouten en werd dit seizoen het spel met de meeste fouten.

Angers
  • Leed 21 fouten, het hoogste aantal tot nu toe

Brest
  • Slaagde erin om slechts 1 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie