Eert zelfs in een pulserend spel

Ondanks gelijkspel versloeg CRB Cruzeiro

CRB en Cruzeiro speelden 1x1 gelijk in een wedstrijd op Woensdag, in een wedstrijd met betrekking tot van de Brazil Cup. Na+primeira+m%E3o+%7Bvar0%7D+%7Bvar1%7D+tinha+vencido+%7Bvar2%7D+%7Bvar3%7D%2C+%7Bvar4%7D.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Giovanni, met een schot met de linkervoet in het strafschopgebied, met al 45 minuten gespeeld.

Léo Gamalho maakte het laatste doelpunt in de 54e minuut met een schot met de rechtervoet. Met zijn 15e doelpunt van het seizoen.

Met dit resultaat gaat CRB door naar de volgende ronde van de competitie. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Marcelo Cabo 's team bezoek Juventude.

CRB

Cruzeiro