Eert zelfs score gelijk in een pulserend spel

Lille stuur Rennes naar huis met de staart tussen de benen

Op naar speeldag 1 van de Ligue 1, de wedstrijd tussen Lille en Rennes op Zaterdag eindigde in een gelijkspel, 1x1. Zowel Lille team als Rennes team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie. In de basiself stond Sven Botman.

Na 35 minuten, Sacha Boey verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. In de 40e minuut, Jonathan Bamba openden de score voor Lille, met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied, die volgde op geweldig werk van Xeka. Kort voor de pauze, Lille team zag Reinildo Mandava een rechtstreekse rode kaart krijgen

Damien da Silva maakte het laatste doelpunt na 74 minuten uit een hoek.

Na het resultaat Lille zijn 10e in de tabel, met 1 point, terwijl Rennes op de plaats 11e zit, met 1 point. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Lille team speelt uit tegen Stade de Reims. In de tussentijd, Rennes team host Montpellier.

Geplaatst 3 - jaar oud | 201 Keer bekeken | Tijd: 03:14

Stade Pierre-Mauroy