RB Leipzig triomfeert door één doelpunt weg

RB Leipzig overwinnen Atlético Madrid

RB Leipzig overwonnen Atlético Madrid in een dichtbij overwinning op Donderdag, 2x1, in een wedstrijd met betrekking tot naar de kwartfinales van de Champions League. Zowel Julian Nagelsmann's team als Diego Simeone's team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Dani Olmo, via een header binnen het strafschopgebied, met 50 minuten op de klok. Na 71 minuten, João Félix ontslagen voor Atlético Madrid, vanaf de penaltystip. Tyler Adams maakte het winnende doelpunt in de slotfase van het spel met een schot met de rechtervoet van buiten het strafschopgebied.

Dankzij dit resultaat is RB Leipzig door naar de volgende ronde van de competitie. In de volgende wedstrijd, Julian Nagelsmann's team .

RB Leipzig

Atlético de Madrid