Eert zelfs in een goed bevochten spel

Karlsruher SC en FC St. Pauli delen punten

In een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 29 van 2. Bundesliga, de wedstrijd tussen Karlsruher SC en FC St. Pauli op Zaterdag eindigde in een gelijkspel, 1x1. Komen in de wedstrijd, Christian Eichner's team kwam van twee trekt en Hamburg team kwam van Een gelijkspel.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Robin Himmelmann hield zijn doel veilig door de penalty na de pauze van Änis Ben-Hatira te redden. Het eerste doelpunt werd gescoord door Dimitrios Diamantakos na 55 minuten. Dimitrios Diamantakos heeft de mijlpaal van tien doelpunten voor het seizoen bereikt. Jérôme Gondorf maakte het laatste doelpunt met 57 minuten op de klok.

Na het resultaat FC St. Pauli zijn 13e in de tabel, met 35 points, terwijl Karlsruher SC op de plaats 16e zit, met 30 points. In de volgende wedstrijd, Karlsruhe team speelt uit tegen Erzgebirge Aue. In de tussentijd, Hamburg team bezoek VfL Bochum.

Karlsruher SC

Geplaatst 3 - jaar oud | 177 Keer bekeken | Tijd: 05:00