Zenit heb het gemakkelijk op eigen bodem in een spannende wedstrijd

Zenit versloeg FK Ural met een enorme overwinning

Zenit gezwollen FK Ural in een super overwinning op Zaterdag, 7x1, op speeldag 22. Komen in de wedstrijd, Sankt-Peterburg team kwam van twee trekt en Dmytro Parfyonov's team kwam van een nederlaag. Sardar Azmoun was de hoofdspeler.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Sardar Azmoun met 8 minuten op de klok. Na 12 minuten, Artyom Dzyuba schoot Zenit tweede doelpunt. Na 15 minuten, Sardar Azmoun verdubbelde de voorsprong voor Sankt-Peterburg team. In de 27e minuut, Sergei Semak's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Malcom.

Sardar Azmoun heeft de hattrick, met 61 minuten op de klok voltooid. In de 65e minuut, Andrey Panyukov getroffen voor FK Ural, vanaf de penaltystip. Na 69 minuten, Zenit verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Sebastián Driussi. Artyom Dzyuba maakte het laatste doelpunt na 72 minuten vanaf de penaltystip. Met dit doel heeft Artyom Dzyuba zijn doel vijftien van de huidige campagne behaald.

Na het resultaat Zenit zijn 1e in de tabel, met 50 points, terwijl FK Ural op de plaats 10e zit, met 25 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Sankt-Peterburg team bezoek CSKA Moskva, terwijl Yekaterinburg team host Rubin Kazan.

Factos Marcantes
      • Het hoogste aantal schoten verslaan dit seizoen, met 45 schoten

Zenit
      • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 31 schoten