Doelpunten in overvloed als Burnley overwinning thuis

Burnley versloeg AFC Bournemouth met een thriller

Burnley overwonnen AFC Bournemouth in een overwinning op Zaterdag, 3x0, op wedstrijdweek 27. Naar deze wedstrijdweek, Sean Dyche's team kwam van een overwinning en Bournemouth team kwam van een nederlaag. Erik Pieters verliet de bank niet.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Matej Vydra, met een schot met de rechtervoet in de doos, na 53 minuten. Burnley scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Jay Rodríguez, met 61 minuten op de klok, vanaf de penaltystip. Dwight McNeil maakte het laatste doelpunt in de laatste minuten van de wedstrijd met een linkervoetaanval van buiten het strafschopgebied.

Na het resultaat Burnley zijn 10e in de tabel, met 37 points, terwijl AFC Bournemouth op de plaats 16e zit, met 26 points. In de volgende wedstrijd, Burnley team speelt uit tegen Newcastle, terwijl Eddie Howe's team host Chelsea.

Burnley

Geplaatst 4 - jaar oud | 128 Keer bekeken | Tijd: 06:00