Doelpunten in overvloed als Benfica B overwinning op eigen bodem

Benfica B hamer Vilafranquense

Benfica B verslaan Vilafranquense in een fantastisch overwinning op Zondag, 4x0, op naar speeldag 19 van de Portuguese Division Two. Tot deze speeldag, Lisboa team kwam van twee nederlagen en Vila Franca de Xira team kwam van drie trekt. Daniel dos Anjos heeft een geweldige prestatie geleverd met 2 doelen. In de basiself stond Godfried Frimpong.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Daniel dos Anjos, vanaf de penaltystip, vroeg in het spel. Met dit doel heeft Daniel dos Anjos zijn doel vijf van de huidige campagne behaald. Kort voor de pauze, Benfica B verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Rodrigo Conceição met een schot met de rechtervoet in het strafschopgebied. Met al 45 minuten gespeeld, encarnados verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Tiago Dantas uit een directe vrije trap.

Na 53 minuten, Daniel dos Anjos scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, met een rechtervoetaanval.

Na het resultaat Benfica B zijn 14e in de tabel, met 24 points, terwijl Vilafranquense op de plaats 16e zit, met 18 points. Volgende, Renato Paiva's team bezoek UD Oliveirense. In de tussentijd, Vila Franca de Xira team speelt thuis tegen SC Covilhã.

Vilafranquense
  • Verhoogde hun slechte serie met 8 winnende games