Eert zelfs een hoog scorende wedstrijd

Een punt per stuk voor AFC Wimbledon en Burton Albion

AFC Wimbledon en Burton Albion speelden 2x2 gelijk in een wedstrijd op Dinsdag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 30. Komen in de wedstrijd, Glyn Hodges's team kwam van een overwinning en Nigel Clough's team kwam van Een gelijkspel.

Na 7 minuten, Joe Powell openden de score voor Burton Albion, met een linkervoetaanval in de doos. Na 16 minuten, Mitch Pinnock getroffen voor AFC Wimbledon, met een schot met de linkervoet. Burton-on-Trent team scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Jamie Murphy, na 41 minuten, via een header binnen het strafschopgebied.

Met 59 minuten op de klok, Callum Reilly maakte het einddoel van de wedstrijd, met een linkervoetaanval in het strafschopgebied.

Na het resultaat Burton Albion zijn 11e in de tabel, met 42 points, terwijl AFC Wimbledon op de plaats 19e zit, met 28 points. In hun volgende wedstrijd, Glyn Hodges's team bezoek Accrington Stanley, terwijl Nigel Clough's team speelt uit tegen Rotherham.

AFC Wimbledon

Burton Albion