Wolfsburg waren verrast door hun plaats

Hertha BSC viert nipte overwinning op Wolfsburg

Hertha BSC verslagen Wolfsburg, 1x2, op Zaterdag, op naar speeldag 19 van de 1. Bundesliga. In deze competitie, Wolfsburg team kwam van twee nederlagen en Berlin team kwam van een nederlaag. Dodi Lukebakio was beslissend met 1 doel.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Na 68 minuten, Admir Mehmedi openden de score voor Wolfsburg, met een rechtervoetaanval van buiten het strafschopgebied. Met 74 minuten op de klok, Jordan Torunarigha ontslagen voor Hertha BSC, uit een hoek. Dodi Lukebakio maakte het winnende doelpunt in de slotfase van het spel via een header.

Na het resultaat Wolfsburg zijn 10e in de tabel, met 24 points, terwijl Hertha BSC op de plaats 13e zit, met 22 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Berlin team host Schalke 04, terwijl Wolfsburg team speelt uit tegen SC Paderborn 07.

Wolfsburg
      • Behaalde zijn hoogste aantal voltooide passes met 546 passes