Eintracht Frankfurt waren verrast door hun plaats

Eintracht Frankfurt struikelen om te verslaan tegen FC Köln

FC Köln verslagen Eintracht Frankfurt in een fantastisch overwinning op Woensdag, 2x4, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 16 van 1. Bundesliga. Tot deze speeldag, Frankfurt team kwam van een nederlaag en Markus Gisdol's team kwam van een overwinning.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Martin Hinteregger, uit een hoek, na 6 minuten. In de 30e minuut, Eintracht Frankfurt verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Gonçalo Paciência uit een hoek. Met zijn 10e doelpunt van het seizoen. Kort voor de pauze, Jonas Hector ontslagen voor FC Köln, met een schot met de linkervoet van buiten de doos.

Met 72 minuten op de klok, Seb Bornauw maakten het tweede doelpunt voor Köln team, met een rechtervoetaanval. Met 81 minuten op de klok, Dominick Drexler getroffen voor Markus Gisdol's team, met een schot met de rechtervoet binnen het strafschopgebied. In blessuretijd, Ismail Jakobs scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, met een linkervoetaanval in het strafschopgebied.

Na het resultaat Eintracht Frankfurt zijn 12e in de tabel, met 18 points, terwijl FC Köln op de plaats 15e zit, met 14 points. In de volgende wedstrijd, Markus Gisdol's team speelt thuis tegen Werder Bremen, terwijl Frankfurt team bezoek SC Paderborn 07.

Eintracht Frankfurt
  • Verhoogde hun slechte serie met 6 winnende games

FC Köln
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 21 schoten