Eert zelfs score gelijk in een veelbewogen wedstrijd met 4 goals

Celta de Vigo en Mallorca delen punten

In een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 17 van La Liga, de wedstrijd tussen Celta de Vigo en Mallorca op Zondag eindigde in een gelijkspel, 2x2. Komen in de wedstrijd, Óscar García's team kwam van een nederlaag en Palma de Mallorca team kwam van drie nederlagen.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Rafinha Alcântara na 20 minuten, via een header in het strafschopgebied. Met 33 minuten op de klok, Salva Sevilla getroffen voor Mallorca, vanaf de penaltystip.

Celta de Vigo scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Iago Aspas, in de 50e minuut, vanaf de penaltystip. Met 78 minuten op de klok, Vicente Moreno's team zag Antonio Raíllo weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel. Na 83 minuten, Ante Budimir maakte het einddoel van de wedstrijd, met een schot met de linkervoet.

Na het resultaat Mallorca zijn 17e in de tabel, met 15 points, terwijl Celta de Vigo op de plaats 18e zit, met 14 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Vigo team bezoek Levante, terwijl Palma de Mallorca team host Sevilla.

Celta de Vigo
  • Registreerde het beste balbezitpercentage van het seizoen, met 66%