Indrukwekkende overwinning thuis in een spannende clash

Liverpool verslaan Watford

Liverpool verslagen Watford, 2x0, op Zaterdag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 17. In deze competitie, Jürgen Klopp's team kwam van vier wint en Nigel Pearson's team kwam van Een gelijkspel. Mohamed Salah met een fantastisch scherm.

Mohamed Salah opende de score in de 38e minuut, met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied.

Spits maakte het laatste doelpunt in de slotfase van het spel met een schot met de rechtervoet in de doos. Spits heeft nu een scorereeks van 3 opeenvolgende games.

Na het resultaat Liverpool zijn 1e in de tabel, met 49 points, terwijl Watford op de plaats 20e zit, met 9 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Liverpool team speelt uit tegen Leicester City, terwijl Watford team host Manchester United.

Liverpool

• Zet hun winnende serie voort met 8 games