AFC Wimbledon record edgy overwinning thuis

Doncaster Rovers verliest van AFC Wimbledon

AFC Wimbledon uitgesmeerd Doncaster Rovers in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 2x1, met betrekking tot wedstrijdweek 21 van de League One. In deze competitie kwamen beide teams uit Een gelijkspel.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Kwame Thomas na 12 minuten, uit een hoek.

In de 56e minuut, Marcus Forss ontslagen voor AFC Wimbledon, vanaf de penaltystip. Callum Reilly maakte het winnende doelpunt na 70 minuten met een schot met de linkervoet in het strafschopgebied.

Na het resultaat Doncaster Rovers zijn 7e in de tabel, met 30 points, terwijl AFC Wimbledon op de plaats 19e zit, met 20 points. In verband met komende competitiewedstrijden, London team bezoek Tranmere Rovers, terwijl Doncaster team speelt thuis tegen Accrington Stanley.

Doncaster Rovers
      • Verhoogde hun slechte serie met 4 winnende games