VfL Bochum krijgt drie punten thuis

VfL Bochum win Hannover 96

VfL Bochum uitgesmeerd Hannover 96, 2x1, op Vrijdag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 17 van 2. Bundesliga. In deze competitie, Thomas Reis's team kwam van een nederlaag en Hannover team kwam van twee wint.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Manuel Wintzheimer na 14 minuten. In de 28e minuut, VfL Bochum verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Simon Zoller.

Marvin Ducksch maakte het laatste doelpunt met 65 minuten op de klok. Marvin Ducksch heeft de mijlpaal van vijf doelpunten voor het seizoen bereikt.

Na het resultaat VfL Bochum zijn 11e in de tabel, met 20 points, terwijl Hannover 96 op de plaats 14e zit, met 20 points. In de volgende wedstrijd, Bochum team host Jahn Regensburg. In de tussentijd, Hannover team speelt thuis tegen Stuttgart.

VfL Bochum

Hannover 96
      • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 24 schoten

bochan от MonkeyBeast на Rutube