Overwinning nooit in twijfel voor AZ Alkmaar B op eigen bodem een hoog scor

Helmond Sport afgeranseld door AZ Alkmaar B

AZ Alkmaar B uitgesmeerd Helmond Sport in een overwinning op Maandag, 4x1, met betrekking tot wedstrijdweek 18 van de Holand Second Division. In deze competitie kwamen beide teams uit een nederlaag. Zakaria Aboukhlal was de hoofdspeler.

De eerste helft eindigde met een doelpuntloos gelijkspel.

In de 60e minuut, Zakaria Aboukhlal openden de score voor AZ Alkmaar B. In de 73e minuut, spits verdubbelde de voorsprong voor Michel Vonk's team. Na 76 minuten, Tibeau Swinnen getroffen voor Helmond Sport, vanaf de penaltystip. Met 84 minuten op de klok, Michel Vonk's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Zakaria Aboukhlal vanaf de penaltystip. Spits heeft de afstand van vier doelpunten, na 86 minuten voltooid.

Na het resultaat AZ Alkmaar B zijn 14e in de tabel, met 19 points, terwijl Helmond Sport op de plaats 19e zit, met 14 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Alkmaar team speelt uit tegen Roda. In de tussentijd, Wil Boessen's team host Go Ahead Eagles.

AZ Alkmaar
      • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 8

Helmond Sport
      • Verhoogde hun slechte serie met 7 winnende games