Mainz triomfeert door één doelpunt thuis

Mainz nederlaag Eintracht Frankfurt

Mainz verslaan Eintracht Frankfurt, 2x1, op Maandag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 13 van 1. Bundesliga. In deze competitie, Achim Beierlorzer's team kwam van een overwinning en Frankfurt team kwam van twee nederlagen. In de basiself stond Jeremiah St. Juste en Jean-Paul Boetius.

In de 33e minuut, Martin Hinteregger openden de score voor Eintracht Frankfurt, uit een hoek. Na 44 minuten, Adi Hutter's team zag Dominik Kohr een rechtstreekse rode kaart krijgen

Na 50 minuten, Karim Onisiwo getroffen voor Mainz, met een schot met de linkervoet binnen het strafschopgebied. Ádám Szalai maakte het laatste doelpunt na 69 minuten met een schot met de rechtervoet.

Na het resultaat Eintracht Frankfurt zijn 10e in de tabel, met 17 points, terwijl Mainz op de plaats 12e zit, met 15 points. In de volgende wedstrijd, Mainz team speelt uit tegen FC Augsburg, terwijl Frankfurt team speelt thuis tegen Hertha BSC.

Geplaatst 4 - jaar oud | 159 Keer bekeken | Tijd: 06:22

Mewa Arena