SCR Altach nipte overwinning behalen op eigen bodem

SCR Altach nederlaag Wolfsberger AC

SCR Altach verslagen Wolfsberger AC in een dichtbij overwinning op Zondag, 2x1, op naar speeldag 16 van de Austrian Bundesliga. Naar deze wedstrijdweek, Altach team kwam van twee nederlagen en Wolfsberg team kwam van een overwinning. Mergim Berisha stond in brand.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Mergim Berisha in de 7e minuut. Na 21 minuten, spits verdubbelde de voorsprong voor SCR Altach.

Shon Weissman maakte het laatste doelpunt na 58 minuten.

Na het resultaat Wolfsberger AC zijn 2e in de tabel, met 30 points, terwijl SCR Altach op de plaats 9e zit, met 13 points. In de volgende wedstrijd, Alex Pastoor's team speelt uit tegen Sturm Graz, terwijl Wolfsberg team host LASK Linz.

Factos Marcantes
      • Er werden slechts 14 fouten geregistreerd, de laagste in de competitie