West Bromwich record edgy overwinning thuis

West Bromwich win Sheffield Wed.

West Bromwich overwonnen Sheffield Wed., 2x1, op Zaterdag, op speeldag 17. Komen in de wedstrijd, West Bromwich team kwam van twee wint en Garry Monk's team kwam van Een gelijkspel.

Hal Robson-Kanu opende de score met 10 minuten op de klok, met een schot met de linkervoet binnen het strafschopgebied.

Na 58 minuten, Steven Fletcher getroffen voor Sheffield Wed., vanaf de penaltystip. Charlie Austin scoorde de winnaar in de slotfase van het spel vanaf de penaltystip. In blessuretijd, Liam Palmer verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart.

Na het resultaat West Bromwich zijn 1e in de tabel, met 36 points, terwijl Sheffield Wed. op de plaats 9e zit, met 25 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Slaven Bilic's team speelt thuis tegen Bristol City, terwijl Sheffield team host Birmingham City.

West Bromwich

Sheffield Wed.