Schalke 04 slijpt de overwinning weg

Schalke 04 viert nipte overwinning op Werder Bremen

Schalke 04 uitgesmeerd Werder Bremen in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 1x2, met betrekking tot wedstrijdweek 12 van de 1. Bundesliga. Tot deze speeldag, Florian Kohfeldt's team kwam van een nederlaag en David Wagner's team kwam van Een gelijkspel. In de basiself stond Davy Klaassen.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Amine Harit kort voor de pauze, met een schot met de rechtervoet.

In de 53e minuut, Benito Raman maakten het tweede doelpunt voor Schalke 04, met een linkervoetaanval binnen het strafschopgebied. Yuya Osako maakte het laatste doelpunt met 80 minuten op de klok met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied. Yuya Osako heeft de mijlpaal van vijf doelpunten voor het seizoen bereikt.

Na het resultaat Schalke 04 zijn 5e in de tabel, met 22 points, terwijl Werder Bremen op de plaats 14e zit, met 11 points. In verband met komende competitiewedstrijden, David Wagner's team host 1. FC Union Berlin. In de tussentijd, Florian Kohfeldt's team bezoek Wolfsburg.

Werder Bremen
      • Verhoogde hun slechte serie met 8 winnende games